Към индекс страницата.Информация относно уебсайта.Секция за компютри Амига.Ейпъл неща.Компютри Комодоре.Орик (Правец 8Д) продукти.Сега конзоли..Синклер ЗетХикс Спектрум софтуер.Неща за конзолите на Нинтендо.Други неща за различни компютри.Различна информация, ревюта и файлове.Връзки към други интересни сайтове.Select section


English language


Български език





Натиснете за информация за дарение



Открий в сайта:




Абонирай се за hirudov.com RSS емисия


АнтиИСДА Боец (IBM-PC)

Играта АнтиИСДА Боец за IBM-PC - заглавен екран. Играта АнтиИСДА Боец разработена първоначално за компютрите Орик Атмос, беше прехвърлена към широк спектър от платформи. Една от тези платформи е и най-известната компютърна платформа за всички времена - IBM-PC съвместимите. Главната идея се получи, докато си припомнях една от демо БЕЙСИК програмите в книгата, която идва окомплектована заедно с моят Правец-8Д компютър. Играех я през първите си допири с Правец-8Д, когато нямах други игри. Геймплей концепцията е проста и лесна за реализация на всяка платформа, което и направих. Някои от системите за които вече я има, никога не бях докосвал или разработвал за тях, но опита докато го правех е ценен актив за бъдещи проекти за машината. Една от платформите на които успях да я прехвърля играта е IBM-PC с DOS. IBM-PC компютрите представени за пръв път през 1981 година, се превърнаха в изключително успешна платформа, главно заради отворения дизайн и използването на подръчни компоненти, които са били лесни и евтини за производство от трети страни. Занимавах се с PC-та през 1990-та у дома за няколко месеца, а по-късно в училище, университета и на различни компютърни изложения. Използвах IBM-PC емулатори на Амига от 1997-ма година, но това беше главно за писане на DOS скриптове и общ обмен на данни. По-късно, когато имах по-добър Амига компютър с твърд диск, повече памет и по-добър процесор и можех да емулирам PC много по-бързо, изтеглих безплатно от техния уеб сайт и инсталирах Borland Turbo C++ компилатора, на IBM-PC изображение на твърд диск. Няколко дни по-късно, първата работеща версия на АнтиИСДА Боец за IBM-PC беше готова. Поради това че нямах много информация за програмирането на PC, имах като референция само помощните файлове и хедър файловете за включване на Borland C, но въпреки това компилирах играта в текстов режим. Използвах усмихнатите лица от IBM шрифта за нашествениците и фоновите и главни цветови превключвания за графиките. По-късно след дълго човъркане и експерименти, добавих цветове и музика. Дори и да емулирах най-вече CGA който има само 4 цвята, с PC-Task 4 и PCx емулаторите, използвах по-голямата палитра на разположение в CONIO.H хедър файла, който дойде много удобно за направата на по-добър изглед на играта. Музиката е направена чрез изход към PC говорителя с различна височина и забавяне запазени в таблица.

Играта АнтиИСДА Боец за IBM-PC на второ ниво. Целта на играта, идеята и концепцията бяха запазени непроменени при IBM-PC - същите както при другите версии, въпреки използването само на символи в текстов режим. Историята която измислих сам е все още представена, само че този път спасявате IBM-PC стоки. Стоките ще бъдат премахнати, ако не успеете да удържите атаката. Играта става все по-трудна и по-трудна с преминатите нива, където нашествениците стигат по-близо и по-близо до ракетата (наречена пингбомба). Сходството с играта Space Invaders (Космически Нашественици) е не само случайно, но тук изстрелите се движат, но не и враговете или първоначалното място за стрелба, което изисква стратегия когато играча не знае къде ще е следващата позиция за стрелба. Ако атаката не се спре, има крайна анимация и текст, или ако атаката е успешно удържана, има изходен екран. Другите платформи за които играта е също налична са:




Изтегли AntiISDA Warrior (v1.1) за IBM-PC
Изтегли AntiISDA Warrior (v1.0) за IBM-PC
Коментари: Connection Error: Access denied for user 'drhirudo_bimbo'@'localhost' (using password: YES)