Към индекс страницата.Информация относно уебсайта.Секция за компютри Амига.Ейпъл неща.Компютри Комодоре.Орик (Правец 8Д) продукти.Сега конзоли..Синклер ЗетХикс Спектрум софтуер.Неща за конзолите на Нинтендо.Други неща за различни компютри.Различна информация, ревюта и файлове.Връзки към други интересни сайтове.Select section


English language


Български език





Натиснете за информация за дарение



Открий в сайта:




Абонирай се за hirudov.com RSS емисия


Кинг Конг (Сега Мастър Систем)

Играта Кинг Конг за Сега Мастър Систем. Снимка на заглавния екран.Кинг Конг за Сега Мастър Систем е римейк на известната Нинтендо електронна игра с часовник - Донки Конг, която е класика в жанра. Също така тя е отбелязана като първата игра на два екрана. Понеже никога не бях виждал игра в стил електроннна игра за Сега Мастър Систем, но съм се наслаждавал на подобни игри или в техния LCD оригинал, или техните римейкове на Нинтендо Геймбой или дори на Амига, направих я за Сега Мастър Систем като участие за SMSPower Състезанието по Програмиране 2009. Играта е направена предимно на езика C, компилирана от Z88DK, с малки части написани на асемблер и използва и спрайтове и плочки за графиките и анимациите. Графиката използва трикове с обръщане на плочки и палитрови оптимизации за намаляване на размера и събиране в само 32 КБ, което е ROM размера по подразбиране на Сега Мастър Система, без използването на преключващи банката касети. Целта на играта звучи лесна - Вие трябва да достигнете до покрива на сградата и хванете крана в правилното време. Когато се хване кранът, кука държаща Кинг Конг се премахва. Когато всички куки са премахнати, горилата пада, играча е награден с премиални точки и щастливата принцеса изпраща въздушни целувки към нейния спасител. Няколко препятствия правят целта по-трудна. Горилата хвърля варели. Ако варел се стълкнови с играча, му отнема един живот. Има също така греди на строежа, които могат да убият нашия герой, ако го ударят. Или играча може да излети от сградата, ако не скочи в подходящото време, или просто поеме грешен път. Всички тези препятствия принуждават играча да изработва стратегия при играене на играта и отбелязване на по-добри резултати, които се запазват в регистъра на точки Най-добри, показан долу в дясно на игровия екран. Графиката е взета директно от Амига версията на играта, която беше римейк на Орик 4K Конг играта направена за Състезанието за Миниигра 2003, пренаписана на C по причини за преносимост.

Играта Кинг Конг за Сега Мастър Систем. Снимка на играта по време на играене. Звуковите ефекти са минимални, но слушането им е голям помощник по време на играта, където играча се адаптира към скоростта, според тактовете. Пълен изходен код е включен в пакета. По време на разработката на играта имах нужда до се снабдя със собствени инструменти за конвентирането на графиките към Сега Мастър Систем формата. Също така се нуждаех от емулатор за тестването, ето защо и портнах СМСПлюс емулатора за АмигаОС 4, заедно с конвертиращите инструменти, които използвах преди години за разработката на игрите Роби и АнтиИСДА Боец и по-късно на DCEvolution промоционалното интро. Всичко на всичко играта ми отне няколко месеца тежък труд за да направя всички неща да работят и след това тествана като игра, в разултат на което построих една много добра разработническа среда за 8 битово Сега програмиране. Играта освен прекрасния въвеждащ екран също така има изходящ екран, което стимулира играча да я завърши. Принцесата започва да се усмихва ако горилата падне твърде много пъти. Премиални животи са също възнаграждение на определени точки. Има също така и други малки изненади, които правят играта изгладен продукт. Играта я има също и за Амига Системи, Епъл MacOS X и Майкрософт Windows. Наслаждавайте се на играта. Всякакви коментари и/или предложения за играта са добре дошли.


Изтегли Кинг Конг (в1.0) за Сега Мастър Систем


Коментари: Connection Error: Access denied for user 'drhirudo_bimbo'@'localhost' (using password: YES)